* WAŻNE:

Dostępny asortyment oraz aktualności mogą różnić się w zależności od kraju. Dlatego wybór języka powiązany jest krajem pobytu przy wyborze strony producenta.

Jeśli wybieresz przeglądanie w języku polskim a przebywasz na terenie Rosji - asortyment podany na stronie może różnić się od dostępnego.

STRATEGIA

OBIECTIVELE STRATEGICE ALE GRUPULUI DE CAPITAL ŚNIEŻKA

Scopul principal al strategiei de dezvoltare pe termen lung a Grupului de Capital Śnieżka în următorii ani, este de a deveni un lider de piață în segmentul vopselelor decorative din Europa Centrală și de Est, cu un accent special pe piețele din: Polonia, Ucraina și Belarus.

Acest obiectiv va fi realizat prin adaptarea în continuare a ofertei la nevoile consumatorilor de pe piețele locale din fiecare stat. În procesul obținerii poziției de lider pe piața de lacuri și vopsele din țară și din Europa de Est, este importantă creșterea semnificativă a vânzărilor, prin canalele de distribuție moderne.

Strategia de dezvoltare a Grupului Śnieżka, implică o activitate deosebită în trei domenii:

  • creșterea cotei de produse furnizate de către compania Grupului de Capital Śnieżka prin canalul modern, de exemplu, lanțul de magazine cu materiale de construcții (DIY),atât în Polonia cât și în Ucraina și Rusia
  • continuarea programului de construire și de moderniza a lanțului de magazine partenere din Polonia, precum și de pe piețele străine cheie
  • investiții de capital asociate cu potențiale oportunități de achiziții din Europa Centrală și de Est

În plus, Grupul de Capital Śnieżka intenționează să dezvolte exportul prin obținerea de noi piețe și de a diversifica portofoliul brandurilor: Śnieżka, Magnat, Vidaron, Foveo-Tech, Beston, Proximal.

OBIECTIVELE NOASTRE:

  • îmbunătățirea continuă a ofertei de piață
  • construirea unor relații puternice și de prietenie cu partenerii comerciali, angajații, acționarii cât și cu consumatorii, bazată pe o înțelegere și încredere reciprocă
  • sprijinirea partenerilor comerciali, a distribuitorilor și comercianților cu amănuntul în materie de informații, marketing, cursuri și școlarizări, având convingerea că printr-o colaborare strânsă, poate fi dezvoltată valoarea propriei firme
  • continua dezvoltare și modernizare a parcului de mașini, a liniilor de producție, a depozitelor și a tehnologiei de fabricație

Consiliul de administrație al companiei, confirmă faptul că obiectivele stabilite de Grupul de Capital Śnieżka, vor fi realizate cu aceeași consecvență. Dezvoltarea armonioasă, în conformitate cu strategia adoptată, va permite Grupului de Capital Śnieżka, să obțină o poziție de lider pe piețele competitive.

Ca factor decisiv pentru succesele companiei Śnieżka, este construirea mediului de încredere în oamenii care se identifică cu Compania – în calitate de lucrători, colaboratori, acționari, dar și clienții săi.

În fiecare zi, încercăm să punem în aplicare măsurile necesare care să ne asigur faptul, că compania Śnieżka a fost identificată cu o companie creată de oameni plini de entuziasm și idei bune, conștiincioși și de încredere.