Avansarea Śnieżki în clasamentul Polskich Marek (Mărci Poloneze)
În acest an, a fost deja, cea de a XI-a ediție a clasamentului publicat de cotidianul „Rzeczpospolita”, unde găsim cele mai valoroase și mai puternice mărci din Polonia. În clasament au fost 330 de branduri naționale, a căror valoare totală este estimată la 61,5 miliarde de zloți. Marca Śnieżka s-a aflat într-un grup de elită a business-ului. Valoarea acesteia a crescut cu 12%, de la 96,5 milioane zloți în anul 2013 până la 107,6 milioane zloți în 2014. Ca urmare, a înregistrat o creștere de chiar 13 locuri și în clasamentul curent s-a plasat la poziția 107.
Rezultatele clasificării principale precum și diverse criterii individuale incluse în clasament, arată o poziție puternică a mărcii Śnieżki pe piața poloneză, aceasta fiind o dovadă a poziției sale bine stabilită în rândul consumatorilor. În ceea ce privește conștientizarea mărcii, Śnieżka a ocupat o poziție înaltă, locul 12. Pe de altă parte – pe lista celor mai populare mărci, s-a plasat pe locul 29. În ambele cazuri, acestea sunt cele mai bune rezultate dintre brandurile care reprezintă industria chimică pentru construcții.
Rezultatul bun se datorează, printre altele, realizării strategiei de dezvoltare consecventă a companiei FFiL Śnieżka SA. Marca își extinde treptat gama de produse, creând noi soluții și îmbunătățindu-le deja pe cele existente. Astfel, consumatorii alegând produsele mărcii Śnieżka, sunt siguri că au ales cea mai bună calitate.