* WAŻNE:

Dostępny asortyment oraz aktualności mogą różnić się w zależności od kraju. Dlatego wybór języka powiązany jest krajem pobytu przy wyborze strony producenta.

Jeśli wybieresz przeglądanie w języku polskim a przebywasz na terenie Rosji - asortyment podany na stronie może różnić się od dostępnego.

Superbrands 2014/15 pentru mărcile Śnieżka și MAGNAT

8 Ianuarie 2015
Superbrands 2014/15 pentru mărcile Śnieżka și MAGNAT
Mărcile Śnieżka și MAGNAT din portfoliul Fabricii de Lacuri și Vopsele Śnieżka SA, încă o dată au primit prestigiosul titlu Created in Poland Superbrands. Astfel, au fost incluse în grupul de elită al celor mai bune branduri de pe piața poloneză.

Premiile, au fost acordate de organizația internațională The Superbrands Ltd., bazate pe opiniile ample de cercetare ale consumatorilor și opiniile experților din industrie. Acest lucru permite identificarea eficientă a mărcilor de origine poloneză, care, din cauza calității serviciilor oferite, se bucură de cea mai mare încredere socială. Din acest grup de onoare nu putea lipsi, de asemenea, cunoscutele și apreciatele de polonezi mărcile Śnieżka (a câștigat două titluri: Superbrands 2014/15 și Created in Poland Superbrands 2014/15) și MAGNAT (a câștigat titlul Created in Poland Superbrands). – Cunoașterea mărcii și a imaginii pozitive în ochii consumatorilor este cea mai mare valoare pentru companie. Ne bucurăm foarte mult că printre cele mai renumite mărci sunt prezente Śnieżka și MAGNAT, astfel se confirmă calitatea excelentă a soluțiilor noastre – spune Łukasz Dobrowolski, Director ds. Marketing al Fabricii de Lacuri și Vopsele Śnieżka SA.

Superbrands funcționează în lume de peste 20 de ani, iar în Polonia timp de 10 ani. Scopul inițiativei este de a premia cele mai bune mărci, astfel în fiecare an se creează o bază complexă de cunoștințe referitoare la potențialul specific al pieții. Sub lupă au fost luate peste 3 000 de branduri de afaceri și de consum, pe care Institutul independent de cercetare ARC Piață și Sondaje au făcut cercetări pe un eșantion de peste 15 000 de respondenți. În acest proces de evaluare sunt incluse, de asemenea, grupul celor 60 de persoane de experți din industrie, care alcătuiesc Consiliul de Mărci. Atribuirea premiilor Superbrands este un semn clar pentru consumatori, că au de a face cu un produs sau serviciu de înaltă calitate.